Ця програма користується в нашій країні величезною популярністю, і чималу
роль у цьому відіграло те, що редактор від Autodesk орієнтований на
архітектурну візуалізацію. Ще
до початку будівельних робіт в 3ds Max можна створити тривимірну модель
фотореалістичну приміщення чи екстер'єру, продемонструвавши замовнику кінцевий
результат. У 3ds Max є велика кількість інструментів, необхідних при
моделюванні різних архітектурних проектів - від заготовок дверей і вікон різних
форм до рослинності, сходів і огорож. Крім
того, в даному 3D-редакторі присутні засоби для аналізу та настройки освітлення
тривимірного проекту. Також
в програму був інтегрований фотореалістичний визуализатор, який дає можливість
домогтися високої правдоподібності прораховуваної зображення. При всій своїй складності 3ds Max легко вивчається, а нестача якого-небудь
специфічного інструменту з лишком компенсується великою базою додатків -
плагінів, істотно розширюють стандартні можливості програми. Так,
за допомогою модуля Afterburn в програмі з'являється можливість створення
реалістичних вибухів, а при установці Dreamscape редактор отримує додаткові
інструменти для моделювання води та природних ландшафтів. Крім
того, у користувача 3ds Max завжди є можливість використовувати альтернативні
алгоритми візуалізації. Крім
вбудованого движка mentalray для 3ds Max можна задіяти більш швидкі і точні
системи візуалізації сцени, такі як finalrender, V-ray і Maxwellrender. 3ds Max дає можливість дуже гнучко управляти частками, створюючи
найрізноманітніші ефекти - від моделювання анімованих масивів об'єктів до імітації
всіляких природних явищ, таких як бризки накочується хвиля, дим і т. д. Про
широких можливостях модуля ParticleFlow говорить хоча б
те, що ще до появи в програмі інструментів для імітації тривимірних волосся і
вовни (модуль HairandFur) аніматори ухитрялися описувати систему частинок таким
чином, щоб отримати ілюзію волосся на об'єктах. Набір інструментів, який включає в себе спеціальний модуль
HairandFur, нагадує арсенал цирульника: віртуальні волосся можна зачісувати,
підрізати і навіть робити укладку за заданою формою. До
його появи створенням волосся могли займатися виключно професіонали, що мають
великий досвід роботи з 3D і знають секрети імітації вовни за допомогою текстур
і власноруч написаних додаткових скриптів.